مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-01بين الملل

نماینده آمریکا در ناتو: بایدن رییس جمهور منتخب است/ درباره «اس-400» نگرانیم


نماینده واشنگتن در ناتو در یک سخنرانی ضمن ابراز نگرانی درباره استقرار سامانه پدافند موشکی اس-400 روسیه در ترکیه، جو بایدن را رییس جمهور منتخب آمریکا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن اظهارنظرهای برخی چهره های ارشد جمهوری خواه درباره لزوم حضور وبسایت وزارت خارجه آمریکا، کِی بیلی هاچیسون نماینده این کشور در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در سخنرانی برای این ائتلاف غربی بار دیگر از مخالفت و نگرانی واشنگتن درباره استقرار سامانه اس-400 روسیه در ترکیه خبر داد و درباره تنش های ترکیه با یونان در شرق مدیترانه هم اظهارنظر کرد.

این نماینده آمریکا در سخنرانی برای نشست این ائتلاف که به صورت مجازی برگزار شد، در ابتدا از مقام های ناتو و همکارانش در این ائتلاف قدردانی کرد و خبر داد که این نشست آخرین حضور او در نشست ناتو به عنوان نماینده آمریکا در ناتو است.

این مقام آمریکایی در سخنان خود باز هم مخالفت واشنگتن با استقرار سامانه موشکی پدافندی اس 400 روسیه در ترکیه را تکرار کرد.

یکی از خبرنگاران از نماینده آمریکا در ناتو سوال کرد: ترکیه در چند جبهه در حال به چالش کشیدن ناتو بوده است: اس 400، شرق مدیترانه و منطقه ناگورنو-قره باغ (قره باغ کوهستانی).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده آمریکا در ناتو: بایدن رییس جمهور منتخب است/ درباره «اس-400» نگرانیم

نماینده آمریکا در ناتو: بایدن رییس جمهور منتخب است/ درباره «اس-400» نگرانیم