مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-01سياسي

ادامه راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان و جدیت نیروهای انقلابی


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام  سیروس حکمتی نیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای ایران اسلامی افزود:نظام سلطه به رهبری آمریکا و رژیم غاصب، جعلی، تصنعی و ساختگی صهیونیستی بار دیگر در راستای طراحی توطئه و ممانعت از رشد و بالندگی نظام اسلامی و همچنین ایجاد رعب و وحشت در دل دوستان انقلاب اسلامی در اقدامی بزدلانه و از روی درماندگی یکی از چهره های شاخص علمی کشور را که پایه گذار رشد صنعت هسته ای و نظامی بود را ترور و به شهادت رساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به طور یقین چنین  اقداماتی نه تنها خدشه ای در عزم و اراده دیگر دانشمندان هسته ای کشور و ملت غیور ایران اسلامی وارد نخواهد کرد بلکه موجب همدلی بیشتر شاگردان آن شهید والا مقام  و دلسوزان نظام اسلامی می شود.

وی ابراز داشت: راه علمی دانشمند شهید محسن فخری زاده با تلاش شاگردان وی و جدیت همه نیروهای انقلابی به صورت مضاعف ادامه دارد و نخواهند گذاشت دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب  به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان و جدیت نیروهای انقلابی

ادامه راه علمی شهید فخری زاده با تلاش شاگردان و جدیت نیروهای انقلابی