مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-01اقتصادي

ماسک سه لایه بهداشتی ارزان شد


بنابر تصمیم ستاد لجستیک مقابله با کرونا، قیمت ماسک سه لایه پزشکی استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو به 1000 تومان کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از شاتا، جلسه ستاد لجستیک مقابله با کرونا با حضور رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و معاونین بازرگانی داخلی، امور صنایع و نمایندگان سازمان غذا و دارو، وزارت کشور و سایر دستگاههای مسئول و نظارتی، نمایندگان واحدهای تولیدی در محل سازمان حمایت برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح و ارائه گزارشی از روند موفقیت آمیز تولید انبوه انواع ماسک های بهداشتی سه لایه استاندارد و به تبع آن دپوی قابل توجه ماسک در کشور مواردی بشرح ذیل طرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای افزایش تولید محصولات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا مقرر شد جهت رفاه عموم مردم ایران و الزام استفاده از ماسک در کشور و با توجه به شرایط قرمز در برخی استان ها، سازمان غذا و دارو با فوریت نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای توزیع ماسک های موجود در محل انبارهای واحدهای تولیدی و شرکت های پخش در مراکز درمانی و داروخانه های سراسر کشور اقدام نماید.

همچنین با توجه به افزایش حجم تولیدات داخلی و ذخیره سازی های مناسب انجام شده در زمینه تولید انواع ماسک و در راستای حمایت از مصرف کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسک سه لایه بهداشتی ارزان شد

ماسک سه لایه بهداشتی ارزان شد