مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 12:002020-12-01بين الملل

انتقاد گروه حامی صهیونیست ها در آمریکا از ترور شهید فخری زاده


گروه حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا در پی ترور شهید محسن فخری زاده تاکید کرد که این اقدام تلاشی آشکار برای از بین بردن دیپلماسی است.

- گروه حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا در پی ترور شهید محسن فخری زاده تاکید کرد که این اقدام تلاشی آشکار برای از بین بردن دیپلماسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جرمی بن امی، رییس گروه جی استریت که یک لابی حامی رژیم صهیونیستی در آمریکا به شمار می آید با انتشار بیانیه ای به ترور جنایتکارانه شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان در حوزه دفاعی و هسته ای واکنش نشان داد و از آن انتقاد کرد.

در این بیانیه که روی وب سایت رسمی این گروه قرار گرفته، آمده است: به نظر می آید که ترور دانشمند هسته ای برجسته ایرانی تلاشی برای از بین بردن توانایی دولت جو بایدن (رییس جمهور منتخب آمریکا) برای پیوستن دوباره به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و به علاوه نابودی فرصت های آتی برای دیپلماسی، چه از طریق محدود کردن آزادی عمل مقامات ایرانی خواستار احیای توافق هسته ای و چه از طریق تشدید تنش ها است که می تواند به درگیری نظامی منجر شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینطور به نظر می رسد که مخالفان برجام برای از بین بردن همیشگی این توافق از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند، درحالیکه بارها به آنها ثابت شده است که درخصوص موفقیت توافق هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد گروه حامی صهیونیست ها در آمریکا از ترور شهید فخری زاده

انتقاد گروه حامی صهیونیست ها در آمریکا از ترور شهید فخری زاده