مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-01پزشكي

کشف 850 گرم هرویین از معده مرد جوان


فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری مرد جوانی که 850 گرم هرویین را بلعیده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید فتاح موسوی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه مردی به بیمارستان لقمان حکیم با علائم دل درد شدید، بیمار در پروسه تشخیص قرار می گیرد و پس از انجام تصویر برداری های اولیه مشخص می شود بسته های مشکوکی در معده بیمار وجود دارد.

وی عنوان کرد: تیم درمان موضوع را به یگان انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام و در بررسی دقیق تر مشخص می شود بسته های موجود در معده بیمار احتمالاً حاوی مواد مخدر است.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور افزود: با توجه به وخامت حال بیمار تیم درمان بلافاصله خدمات درمانی را آغاز و با انجام عمل جراحی موفق شدند بسته های مواد مخدر را از معده بیمار خارج کنند.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: در بررسی های کارشناسی مشخص شد که بسته های کشف شده حاوی هرویین به وزن 850 گرم مواد مخدر است.

سرهنگ موسوی افزود: متهم پس از بهبود نسبی در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و گفت که با همدستی یکی از دوستانم مواد مخدر تهیه و با بسته بندی و بلعیدن آن فکر می کردم کار تمام است که یک باره دنیا برایم تیره و تار شد وقتی چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 850 گرم هرویین از معده مرد جوان

کشف 850 گرم هرویین از معده مرد جوان