مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-01بين الملل

رایزنی وزرای خارجه ازبکستان و آمریکا؛ افغانستان و منطقه محور گفت وگو


وزرای امور خارجه ازبکستان و آمریکا در گفت وگویی تلفنی موضوعاتی از جمله حقوق بشر و آزادی ادیان، مبارزه با قاچاق انسان و افزایش آزادی های مدنی را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، عبدالعزیز کامل اف وزیر امور خارجه ازبکستان و مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی موضوعاتی از جمله حقوق بشر و آزادی ادیان، مبارزه با قاچاق انسان و افزایش آزادی های مدنی را بررسی کردند.

وزرای امور خارجه ازبکستان و آمریکا بر تحکیم و توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه تاکید کردند.

  وزیر امور خارجه آمریکا از رایزنی های سیاسی موفقیت آمیز در چارچوب سفر هیئت ازبکستان به واشنگتن در ماه نوامبر سال 2020 میلادی استقبال کرد.

پامپئو بر پایبندی همیشگی آمریکا مبنی بر حمایت از حق حاکمیت، تمامیت ارضی و استقلال ازبکستان و همچنین برنامه های اصلاحات شوکت میرضیایف رییس جمهور تاکید کرد.

  وزیر امور خارجه آمریکا تبدیل رایزنی های سیاسی به گفت وگوی شراکت راهبردی را منعکس کننده سطح و سیر همکاری های همه جانبه بین ازبکستان و آمریکا دانست.

دو کشور تاکید کردند در چارچوب این گفت وگو برای گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی تلاش خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای خارجه ازبکستان و آمریکا؛ افغانستان و منطقه محور گفت وگو

رایزنی وزرای خارجه ازبکستان و آمریکا؛ افغانستان و منطقه محور گفت وگو