مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:502020-12-01بين الملل

خوشگذرانی غیرانسانی سربازان استرالیایی در افغانستان


بعد از گزارش جنجالی درباره جنایات جنگی مرتکب شده از سوی نیروهای ویژه استرالیا در افغانستان، روزنامه گاردین تصاویری از خوشگذارنی سربازان استرالیایی با پای مصنوعی یک عضو طالبان بعد از کشتن وی را منتشر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بخش استرالیایی روزنامه انگلیسی گاردین تصویری از یک سرباز ارشد استرالیایی که هنوز هم در حال خدمت است را در افغانستان منتشر کرده که در حال نوشیدن مشروبات الکلی در پای مصنوعی به جا مانده از یک نیروی کشته شده طالبان در باری غیرمجاز است که داخل پایگاه نیروهای ویژه استرالیا در ترین کوت مرکز ولایت اروزگان افغانستان دایر شده بود.

در گزارش گاردین گفته شده که این پای مصنوعی همیشه در آنجا بوده و سربازان گاهی از آن برای نوشیدن استفاده می کردند.

    به گفته سربازان استرالیایی افسران ارشد این کشور چنین اقداماتی از سوی سربازان را تحمل می کردند و حتی برخی از آن ها در انجام چنین اقداماتی مشارکت داشته اند.

  بعد از انتشار گزارش جنجالی درباره جنایات نیروهای ویژه استرالیا در افغانستان، ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین صبح روز دوشنبه در صفحه توییتر خود، تصویری از یک نظامی استرالیایی منتشر کرد که چاقویی را بر روی گلوی یک کودک افغان قرار داده بود و در توضیحات عکس به طعنه نوشته شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوشگذرانی غیرانسانی سربازان استرالیایی در افغانستان

خوشگذرانی غیرانسانی سربازان استرالیایی در افغانستان