مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-01اقتصادي

وضعیت ذخیره سوخت مطلوب است/آماده مقابله با سیلاب هستیم


مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ذخیره سازی سوخت زمستانی در همه مناطق از اواسط تابستان امسال آغاز شده و اکنون میزان ذخیره به اندازه کافی بوده و مشکلی در این زمینه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی اصغر عباسی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، همچون سال های گذشته ذخیره سازی سوخت زمستانی در همه مناطق سی وهفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از اواسط تابستان امسال آغاز شده و هم اکنون سوخت موردنیاز هموطنان در مناطق سردسیر و سخت گذر به مقدار کافی ذخیره شده است.

وی با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی برای افت دمای هوا و نیز احتمال وقوع بارش های شدید در بعضی از استان ها افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی در زمستان پیش رو آمادگی کامل دارد و خوشبختانه هیچ کمبودی در موجودی ذخیره سازی های فرآورده کشور وجود ندارد.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد: هم اکنون هموطنانی که در نقاط روستایی سخت گذر زندگی می کنند، سوخت مورد نیاز خود را تحویل گرفته اند و ذخیره سازی مناسبی نیز در روستاها و شهرهای سردسیر انجام شده است.

آمادگی صددرصدی برای مقابله با سیلاب های احتمالی عباسی همچنین از ظرفیت مناسب ذخیره سازی سوخت در انبارهای نفت خبر داد و گفت: ذخیره سازی سوخت در مناطقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخیره سوخت مطلوب است/آماده مقابله با سیلاب هستیم

وضعیت ذخیره سوخت مطلوب است/آماده مقابله با سیلاب هستیم