مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-01سياسي

اساتید دانشگاه آزاد خواستار مجازات عاملان شهادت فخری زاده شدند


هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، خواستار پیگیری جنایت و مجازات قطعی عاملان ترور شهید فخری زاده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، 10 هزار تن از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای از رییس شورای عالی امنیت ملی و رییس شورای امنیت کشور درخواست کردند تا ضمن ایجاد شرایطی برای حفظ سرمایه های علمی برجسته کشور، خواستار پیگیری جنایت و مجازات قطعی عاملان ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده شدند.

در متن بیانیه اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: دانشمندان و نخبگان علمی هر کشوری سرمایه های اصلی اقتدار آن کشور هستند.

به همین علت رژیم پلید صهیونیستی پس از حمله آمریکا به کشور اسلامی همسایه عراق با اعزام تیم های تروریستی صدها دانشمند و نخبه عراقی را ترور نمودند و ضربه بزرگی به ملت عراق زدند.

آمریکا و رژیم صهیونسیتی به خصوص در سالهای اخیر که ثمره رشد علمی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به بار نشست، طراحی گسترده ای برای ترور دانشمندان ایرانی را آغاز نمودند که شهادت برجسته ترین دانشمندان هسته ای ایران اسلامی نمود بارز این واقعیت تلخ است.

حوادث چند سال اخیر که حاکی از نفوذ عوامل صهیونیست ها می باشد و آخرین آن شهادت دانشمند برجسته کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه آزاد خواستار مجازات عاملان شهادت فخری زاده شدند

اساتید دانشگاه آزاد خواستار مجازات عاملان شهادت فخری زاده شدند