مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01اقتصادي

در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید


شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق 22 گانه برق پایتخت، - شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق 22 گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز به منظور ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در حوزه برق، نیازی به مراجعه به هیچ یک از مناطق برق ندارند.

مسعود عزیزی - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این مطلب، گفت: به دنبال برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های گسترده همکارانمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری خواهد بود و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواست های خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به ادارات برق ندارند.

وی افزود: شهروندان تهرانی می توانند با نصب نرم افزار برق من که توسط شرکت توانیر و به منظور ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده است، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید

در خانه بمانید و خدمات برقی دریافت کنید