مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01حوادث

هشدار پلیس درباره دسترسی کودکان به سلاح شکاری


رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در مورد دسترسی کودکان به سلاح شکاری هشدار داد و از والدین خواست در این خصوص مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، سرهنگ شهاب امینی اظهارکرد: متاسفانه باز هم بازی با سلاح شکاری در دو استان کشور موجب وقوع دو فقره قتل غیرعمد و منجر به فوت دو کودک بی گناه شد؛ موضوعی که با رعایت جوانب احتیاطی از سوی والدین می توانست از داغدار شدن خانواده ها جلوگیری کند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا و احتمال دسترسی کودکان به اسلحه شکاری موجود در برخی منازل گفت: دارندگان سلاح می بایست از نگهداری اسلحه در مکان ناایمن پرهیز کنند و حتما در حمل و استفاده از آن نکات حفاظتی و مراقبتی لازم از جمله نصب قفل ماشه را مورد توجه قرار دهند.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در ادامه به حوادث تلخ و ناگوار بازی کودکان با سلاح شکاری اشاره کرد و به دارندگان این ابزار خطرناک هشدار داد و گفت: متاسفانه یکی از دلایل وقوع قتل های غیر عمد، غفلت و سهل انگاری در استفاده و نگهداری صحیح از سلاح شکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، امینی همچنین از والدین خواست در نگهداری صحیح و اصولی از سلاح شکاری اهتمام جدی داشته باشند تا از وقوع هرگونه حادثه غیر قابل جبران جلوگیری به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس درباره دسترسی کودکان به سلاح شکاری

هشدار پلیس درباره دسترسی کودکان به سلاح شکاری