مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:202020-12-01سياسي

انتقاد احمدی بیغش از موضع دولت در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت حق ندارد مصوبات مجلس شورای اسلامی را زیرسوال برده و به رای مردم بی توجه باشد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت حق ندارد مصوبات مجلس شورای اسلامی را زیرسوال برده و به رای مردم بی توجه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در اخطاری با استناد به اصل 186 آیین نامه داخلی مجلس در جریان جلسه علنی امروز بعد از ظهر مجلس شورای اسلامی و بررسی جزییات طرح اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها بیان کرد: امروز کلیات این طرح در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید و اکنون در حال بررسی جزییات آن هستیم و مردم نیز از تصویب این طرح خوشحال هستند، اما متاسفانه سخنگوی دولت این طرح را خلاف دانستند.

لطف کنید از امروز قبل از ورود به مجلس از دولتمردان اجازه بگیرید و از آنها بخواهید که برای ما دستور کار بفرستند این چه وضعیتی است و این برخورد با نمایندگان خلاف قانون است.

وی در ادامه اظهار کرد: چگونه دولت تصمیمات مجلس شورای اسلامی را زیر سوال می برد؟ مگر تا به امروز اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی چه سودی برای مردم داشته است؟ هر حرفی که به نمایندگان بزنند ما چشم پوشی می کنیم اما این رفتار توهین به حقوق مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد احمدی بیغش از موضع دولت در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها

انتقاد احمدی بیغش از موضع دولت در خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها