مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-01سياسي

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان از 15 آذرماه


جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری گلستان گفت: برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال از 15 آذرماه در بستر فضای مجازی آغاز می شود.

- ایسنا/گلستان جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری گلستان گفت: برنامه های هفته پژوهش و فناوری امسال از 15 آذرماه در بستر فضای مجازی آغاز می شود.

علی نجفی نژاد امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه امسال 15 لغایت 20 آذرماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری نام گذاری است، اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته پژوهش و فناوری در کشور، گسترش فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح جامعه، شناسایی فناوران و پژوهشگران، شناسایی و ارائه یافته های پژوهش و فناوری و فراهم کردن شرایط لازم برای تبدیل یافته های پژوهشی به ثروت است.

وی با اشاره به روزشمار این هفته، گفت: پانزدهم آذر به عنوان روز مدرسه، دانشگاه و دستاوردهای پژوهش و فناوری ، شانزدهم آذر روز پژوهش و فناوری، مشارکت ملی ، هفدهم آذر روز پژوهش، فناوری و جهش تولید ، هجدهم آذر روز بزرگداشت پژوهشگران و فناوران برتر، معلمین برگزیده پژوهش و فناوری ، نوزدهم آذر روز پژوهش و فناوری و علوم انسانی و بیستم آذرماه به عنوان روز پژوهش، فناوری و تعاملات اجتماعی و علمی نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان از 15 آذرماه

آغاز برنامه های هفته پژوهش در گلستان از 15 آذرماه