مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-01پزشكي

صف های توزیع اقلام، عامل مهم در انتقال کرونا است/ دورهمی شب یلدا نخواهیم داشت


فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین با انتقاد از نحوه توزیع برخی از اقلام گفت: توزیع برخی از اقلام در فروشگاه ها به دلیل ایجاد صف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین ، منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگـاه عملیاتی مقابلـه با کرونا ا در استـان قزویـن، ظهر امروز(سه شنبه) در جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با تشکر از هم استانی ها  به دلیل همکاری در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: طرح محدودیت ها همچنان ادامه دارد و پس از ارزیابی های لازم از سوی وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی، تصمیم برای ادامه طرح و یا توقف آن گرفته خواهد شد.

  وی افزود: تعداد بستری ها در استان کاهش داشته است و امیدواریم که با همکاری و همیاری مردم و مسئولان بستری ها به حداقل  برسد.

حبیبی با دعوت به پرهیز از دامن زدن به شایعات و چند صدایی در زمینه کرونا عنوان کرد: در خواست ما از اصحاب رسانه و خبرنگاران این است که همچنان در کنار ستاد مقابله با کرونا باشند و اخبار دقیق و صحیح به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم در جریان همه چیز قرار بگیرند.

  وی با انتقاد از نحوه توزیع برخی از اقلام تاکید کرد: توزیع برخی از اقلام در فروشگاه ها به دلیل ایجاد صف، عامل بسیار مهمی در شیوع کرونا است، با نظارت سازمان صمت و فرمانداری ها باید توزیع اقلام کنترل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های توزیع اقلام، عامل مهم در انتقال کرونا است/ دورهمی شب یلدا نخواهیم داشت

صف های توزیع اقلام، عامل مهم در انتقال کرونا است/ دورهمی شب یلدا نخواهیم داشت