مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-01اقتصادي

ساماندهی و مدیریت صحیح ایستگاه های تولید بذر مرتعی کشور ضروری است


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، وضعیت ایستگاه های تولید بذر و نهال مرتعی در کشور را نامناسب خواند و بر ساماندهی و مدیریت صحیح این ایستگاه ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود منصور در نشست ساماندهی و مدیریت ایستگاه تولید بذر مرتعی خاطرنشان کرد: ایستگاه های تولید بذر سرمایه ای است در اختیار سازمان جنگل ها و بهره برداران و ارزش افزوده آن باید صرف تهیه امکانات و زیرساخت های آن و توسعه فعالیت های منابع طبیعی قرار گیرد.

وی افزود: سیاست های اصولی سازمان جنگل ها کشت گیاهان دارویی، توسعه زراعت چوب، جنگل کاری اقتصادی و تولید نهال های مورد نیاز است و این عرصه ها باید در راستای نیازهای منابع طبیعی مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه این نشست، معاونت آبخیزداری، مراتع و امور بیابان را موظف کرد در مدت زمانی کوتاه کلیه ایستگاه های تولید بذر و نهال را شناسایی و فهرستی از پتانسیل و توانمندی آن را اعلام کند.

وی تاکید کرد: ایستگاه هایی که قرار است برای تولید بذر فعالیت کنند حتماً باید زیرساخت های فنی، علمی و اصولی آن فراهم شود تا تولید بذر به خوبی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و مدیریت صحیح ایستگاه های تولید بذر مرتعی کشور ضروری است

ساماندهی و مدیریت صحیح ایستگاه های تولید بذر مرتعی کشور ضروری است