مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-01سياسي

550 تیم در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت می کنند


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: 395 تیم حمایتی و 160 تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای کنترل کرونا، در استان فعالیت خود را آغاز کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با فرمانداران حوزه های سپاه و مراکز بهداشت برای دریافت آمار و محل سکونت مبتلایان به صورت روزانه با هم در ارتباط هستند.

وی گفت: در راستای دستیابی به اهداف قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان تا کنون در شهر کرمانشاه 200 تیم حمایتی و 65 تیم نظارتی راه اندازی شده که تعداد تیم های نظارتی براساس نیاز دانشگاه علوم پزشکی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این تیم ها آموزش های لازم را دریافت کرده اند، افزود: در مجموع در سطح استان 395 تیم حمایتی و 150 تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقدامات کنترلی و نظارتی برای مقابله با بیماری کرونا، بسته های معیشتی به ارزش هر بسته حدود 250 هزار تومان در بین قشر نیازمند جامعه با اولویت حاشیه شهر ها توسط تیم های حمایتی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 تیم در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت می کنند

550 تیم در طرح شهید سلیمانی در کرمانشاه فعالیت می کنند