مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:302020-12-01فناوري

اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال به اینترنت


از تمام ظرفیت ها برای رفع برخی کاستی اینترنت در استان ها استفاده می شود و همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد آذری جهرمی سه شنبه در جلسه پیگیری اجرای طرح های توسعه ارتباطات و اینترنت در استان زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: کاستی ها و کمبودها از سوی رسانه ها یک فرصت است و ما از این فرصت استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه هر عکسی که منتشر می شود، مشکل باید پیگیری شود، اظهار کرد: مردم وقتی می بینند یک مسئول با همه ظرفیت هایش برای حل مشکل و اشکالات پای کار است دل خوش می شوند و افرادی که سیاه نمایی می کنند ما از این فرصت هم استفاده می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه تلاش های زیادی برای گسترش ارتباطات در سطح کشور انجام شده است، گفت: تصاویری منتشر می شود که در یک منطقه ای اینترنت وجود ندارد، متاسفانه برخی رسانه های داخلی که بودجه خود را از نهادهای انقلابی می گیرند، شروع به نقد کردن می کنند.

آذری جهرمی با بیان اینکه رسانه ها باید خدمات ارائه شده در حوزه اینترنت را هم به مردم بیان کنند، تاکید کرد: ضد انقلاب هم از این وضعیت سواستفاده و سیاه نمایی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال به اینترنت

اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان سال به اینترنت