مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-01بين الملل

اندیشکده کره جنوبی: کره شمالی سال آینده می تواند روابط خود را با ما بهبود بخشد


یک اندیشکده دولتی مستقر در سئول اعلام کرد، کره شمالی می تواند سال آینده روابط سرد فعلی خود با کره جنوبی را بهبود ببخشد تا اهرم فشار خود در مذاکرات هسته ای آتی با آمریکا را تقویت کند.

- یک اندیشکده دولتی مستقر در سئول اعلام کرد، کره شمالی می تواند سال آینده روابط سرد فعلی خود با کره جنوبی را بهبود ببخشد تا اهرم فشار خود در مذاکرات هسته ای آتی با آمریکا را تقویت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، مؤسسه اتحاد ملی کره مستقر در سئول همچنین اظهار کرد که دوره مه-سپتامبر، دوره ای طلایی برای پیشرفت در مذاکرات هسته ای متوقف شده و روابط بین دو کره است، چرا که المپیک تابستانی توکیو می تواند به عنوان بستری برای از سر گرفتن مذاکرات عمل کند.

پیش بینی می شود کره شمالی جهت سیاسی خود نسبت به آمریکا و کره جنوبی را در جریان یک کنگره نادر حزب که قرار است اوایل دسامبر در بحبوحه عدم قطعیت سیاست واشنگتن در قبال کره شمالی- بعد از انتخاب جو بایدن به عنوان رییس جمهور- برگزار شود، افشا کند.

بر اساس گزارش اندیشکده مذکور، احتمال اینکه کره شمالی در قبال کره جنوبی رویکرد مصالحه جویانه پیش بگیرد و به طریقی تا زمان تعیین سیاست دولت جدید آمریکا در قبال کره شمالی از این رویکرد استفاده کند، بالا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده کره جنوبی: کره شمالی سال آینده می تواند روابط خود را با ما بهبود بخشد

اندیشکده کره جنوبی: کره شمالی سال آینده می تواند روابط خود را با ما بهبود بخشد