مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-01بين الملل

ترامپ در حال از دست دادن دنبال کننده های توییتر و بایدن در حال به دست آوردن آنهاست


رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا از زمان شکست در انتخابات، دنبال کنندگان خود در توییتر را از دست داده در حالی که به تعداد دنبال کنندگان رییس جمهور منتخب آمریکا اضافه شده است.

- رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا از زمان شکست در انتخابات، دنبال کنندگان خود در توییتر را از دست داده در حالی که به تعداد دنبال کنندگان رییس جمهور منتخب آمریکا اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، وب سایت فکت بیس که اظهارات عمومی دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا را دنبال می کند، گزارش داد که ترامپ از 17 نوامبر تاکنون 133 هزار و 902 دنبال کننده خود را از دست داده در حالی که جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا یک میلیون و 156 هزار و 610 دنبال کننده به دست آورده است.

برایان استلتر ، گزارشگر شبکه سی ان ان روز یکشنبه در توییتی گفت: اگرچه دنبال کنندگان توییتر قطعا مهم ترین معیار اندازه گیری در جهان نیستند اما شایان ذکر است که برای نخستین بار از سال 2015 میلادی ترامپ همواره در حال از دست دادن دنبال کنندگان خود است.

وب سایت فکت بیس کاهش های اندک برای 11 روز متوالی را ارزیابی کرده است.

ترامپ 88.

8 میلیون دنبال کننده دارد که برای آنها ادعاهای بی پایه و اساس تقلب در انتخابات و تئوری های توطئه تمام عیار پیرامون شکستش در برابر جو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در حال از دست دادن دنبال کننده های توییتر و بایدن در حال به دست آوردن آنهاست

ترامپ در حال از دست دادن دنبال کننده های توییتر و بایدن در حال به دست آوردن آنهاست