مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-01دانش

شهید فخری زاده به عنوان دانشمندی شگفت آور جریان علم را از 65 تا 99 به پیش می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه بزرگداشت دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده، به میزبانی دانشگاه بیرجند و با حضور حامد فخری زاده، - معاون پژوهشی دانشگاه اصفهان گفت: شهید فخری زاده فردی شگفت آور است که در سال 65 تا 99 یک جریان را به پیش می برد که امروز کشور به آن افتخار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه بزرگداشت دانشمند هسته ای کشور، شهید محسن فخری زاده، به میزبانی دانشگاه بیرجند و با حضور حامد فخری زاده، فرزند این شهید گرانقدر، دانشگاهیان دانشگاه های اصفهان، سیستان و بلوچستان و یزد برگزار شد.

فخری زاده در این مراسم با بیان اینکه علم و دانش تنها سلاح پدرش در مبارزه با استکبار بوده است، اظهار کرد: از همه همکاران پدرم درخواست دارم ادامه دهنده راه این شهید باشند.

فرزند این شهید گرامی به ابتکار و خلاقیت شهید فخری زاده بیان کرد: همه ما می دانیم که هدف استکبار جهانی و صهیونیسم این است که با شهادت شهریاری ها و فخری زاده ها، جریان تولید علم و دانش را در کشور خاموش کند؛ اما نمی داند که این سرزمین محل تربیت دانشمندان و عالمان زیادی است.

رسول رکنی زاده، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه شهید فخری زاده یکی از استوانه های علمی کشور بود، اظهار کرد: وضعیت ژئوپو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده به عنوان دانشمندی شگفت آور جریان علم را از 65 تا 99 به پیش می برد

شهید فخری زاده به عنوان دانشمندی شگفت آور جریان علم را از 65 تا 99 به پیش می برد