مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01پزشكي

علائم بالینی کرونا تغییر نکرده است/تبعات خود درمانی در خانه


فوق تخصص بیماری های عفونی، با اشاره به همه گیری کرونا در دنیا، گفت: تغییری در چهره کرونا از نظر بالینی رخ نداده و همچنان کرونا یک بیماری با علائم تنفسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای درمان به بیمارستان ها مراجعه نمی کنند.

علوی تاکید کرد: نباید شرایط به گونه ای پیش برود که بیماران غیر کرونایی از آمدن به بیمارستان وحشت کنند چرا که در برخی موارد، پیشرفت بیماری می تواند درمان را سخت و یا غیر ممکن کند.

وی در عین حال مراجعه بی مورد به بیمارستان ها را مورد انتقاد قرار داد و افزود: اگر فردی هم نسبت به ابتلایش به کرونا مشکوک است، بهتر است به کلینیک های سرپایی و مراکز جامع سلامت مراجعه کند؛ چراکه ورود به بیمارستان خود می تواند عامل خطر برای ابتلاء محسوب می شود.

این فوق تخصص بیماری های عفونی بیمارستان لقمان، با اشاره به اینکه برخی بیماری های مزمن عفونی نیاز مند بررسی و مراجعه متعدد به مراکز درمانی هستند، توضیح داد: برای بیماران مبتلا به سل، بیماری های کبدی و یا هپاتیت های عفونی درمان های مناسبی وجود دارد و این افراد باید بدانند که عدم مراجعه می تواند خطرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

وی، پرهیز از خود درمانی در مبتلایان به عفونت های ادراری، تنفسی غیر کرونایی، گوارشی، پوستی و یا مفاصل را مورد تاکید قرار داد و گفت: این بیماری ها، بیماری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم بالینی کرونا تغییر نکرده است/تبعات خود درمانی در خانه

علائم بالینی کرونا تغییر نکرده است/تبعات خود درمانی در خانه