مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-01اقتصادي

زنان؛ انتخاب بایدن برای عبور از بحران


انتخاب های جو بایدن نشان می دهد که او مصمم است تا وعده خود را درباره بهبود وضع زندگی کارگران و کاهش نرخ بیکاری عملی کند.

باید اعتراف کرد او با انتخاب چهار نفر از بهترین اقتصاددانان حوزه بازار کار برای حضور در وزارت خزانه داری و شورای مشاوران اقتصادی نشان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اعتماد، نگاهی به مجموعه افرادی که از سوی رییس جمهور منتخب امریکا برای همکاری با دولت آینده معرفی می شوند ثابت می کند که جو بایدن تمام تلاش خود را به کار بسته تا یکی از اصلی ترین وعده های انتخاباتی خود را عملی کند؛ توجه ویژه به زنان و رنگین پوست که در دوره ترامپ نادیده گرفته شده بودند.

نیویورک تایمز روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که جو بایدن طی هفته جاری تیم اقتصادی خود را معرفی خواهد کرد.

براساس گزارش این روزنامه، معرفی تیم اقتصادی دولت آینده در حالی طی مراسم رسمی صورت خواهد گرفت که در این مراسم جنت یلین رسما به عنوان وزیر خزانه داری دولت منتخب و دو زن دیگر از جمله یک زن رنگین پوست نیز به عنوان رییس شورای مشاوران اقتصادی رییس جمهور معرفی می شوند.

منابع آگاه خبر داده اند که رییس جمهور منتخب امریکا سیسیلیا روس، اقتصاددان و کارشناس حوزه اشتغال در دانشگاه پرینستون را به منظور اداره شورای مشاوران اقتصادی و نیرا تاندن، رییس اندیشکده پیشرفت امریکایی را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان؛ انتخاب بایدن برای عبور از بحران

زنان؛ انتخاب بایدن برای عبور از بحران