مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:202020-12-01اقتصادي

فراهم شدن پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه اخیر کمیته امداد جمع آوری صدقات از طریق سیستم الکترونیکی است، گفت: پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد مبشری اظهار کرد: یکی از برنامه های کمیته امداد جمع آوری صدقات مردمی جهت رفع نیازها و مشکلات نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برنامه اخیر کمیته امداد جمع آوری صدقات از طریق سیستم الکترونیکی است، افزود: در همین خصوص 30 دستگاه کارت خوان که قابل وصل شدن به شبکه های شتاب و سنا است، در اختیار نیروهای تخلیه گر صندوق های صدقات خانگی قرار می گیرد.

مبشری تصریح کرد: در این روش نیروهای تخلیه گر صندوق صدقات خانگی با مراجعه به مشترکان صدقات وجه صندوق را خالی کرده و پس از شمارش وجه، صاحب صندوق معادل وجه درون صندوق از طریق کارت بانکی به حساب امداد وجه واریز می کند.

وی با اشاره به اینکه این روش با هدف شفاف سازی و اعتمادسازی بهتر و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، گفت: با استفاده از این ظرفیت صدقات جمع آوری شده، مستقیماً به حساب صندوق امداد ولایت کمیته امداد واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد

فراهم شدن پرداخت صدقه به روش های الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد