مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:152020-12-01اقتصادي

ارتقای عزت نفس سالمندان با استفاده از تجربیات آن ها


معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: نگه داری سالمندان در خانواده نقش مهمی در ارتقای سلامتی آن ها دارد.

- ایسنا/زنجان معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: نگه داری سالمندان در خانواده نقش مهمی در ارتقای سلامتی آن ها دارد.

فرهاد میرزایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت این روزهای سالمندان، اظهار کرد: با توجه افزایش نرخ و رشد جامعه سالمندی و افزایش سن امید به زندگی، خانواده ها باید دقت بیشتری در رابطه با مسائل سالمندان و سلامتی و رفاه آن ها داشته باشند.

وی افزود: در بهزیستی نیز مراکز شبانه روزی برای نگه داری و مراقبت از سالمندان تشکیل شده اند ولی سعی داریم با اجرای برنامه های خانواده محور به نگهداری سالمندان، حتی سالمندان بالای 90 سال در خانه کمک کرده و این مراکز را گسترش ندهیم.

این مسئول با بیان به اینکه نگهداری سالمندان در خانه نقش مهمی در ارتقای سلامت آن ها دارد، تصریح کرد: افسردگی، بیماری های زمینه ای، مسائل روحی و .

در سنین بالا مشکلاتی را برای افراد به وجود می آورد که استفاده از تجربه و پیشنهادات سالمندان در خانواده ها برای سالمندانی که توسط خانواده ها نگهداری می شوند می تواند نقش مهمی در ارتقای روحیه و عزت نفس سالمندان داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای عزت نفس سالمندان با استفاده از تجربیات آن ها

ارتقای عزت نفس سالمندان با استفاده از تجربیات آن ها