مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01اجتماعي

باران از فردا دوباره کرمانشاه را دربر می گیرد


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارندگی ها در کرمانشاه از صبح فردا(12 آذر)، درباره وقوع رواناب در مناطق جنوب شرقی استان هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارندگی ها در کرمانشاه از صبح فردا(12 آذر)، درباره وقوع رواناب در مناطق جنوب شرقی استان هشدار داد.

علی محمد زوراوند در گفت و گو با ایسنا، از سامانه بارشی که از فردا (چهارشنبه،12 آذر) تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد یاد کرد و افزود: این موج می تواند برای استان به طور میانگین حدود 12 میلی متر بارندگی به همراه داشته باشد، اما عمده بارش آن نواحی جنوب شرقی استان را در برخواهد گرفت.

وی معتقد است، پیک بارش این سامانه در برخی از نقاط استان ممکن است تا 30 میلی متر هم برسد.

به گفته معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه، شدت بارش ها مربوط به شهرستان های کرمانشاه، سنقر، هرسین، صحنه و کنگاور خواهد بود.

زورآوند درباره احتمال آبگرفتگی معابر و وقوع رواناب در این مناطق هشدار داد و تاکید کرد: شدت بارش نیز در همان روز چهارشنبه است.

وی با اشاره به احتمال بارش برف در نواحی سردسیر، یادآور شد: این سیستم بارشی آنقدر سرد نیست که در نواحی مختلف استان خصوصا شهرها باعث بارش برف شود و عمده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران از فردا دوباره کرمانشاه را دربر می گیرد

باران از فردا دوباره کرمانشاه را دربر می گیرد