موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-01اقتصادي

شرکتی خارجی برای توسعه محصولات نانویی 1.95 میلیون پوند بودجه دریافت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، گروه مهندسی مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) اعلام کرده است که این شرکت قرادادی با آزمایشگاه دفاع، علوم و فناوری، - شرکت ورسارین با انعقاد قراردادی با وزارت دفاع بریتانیا، برای توسعه محصولات نانویی به منظور استفاده در بخش دفاعی و امنیت بریتانیا اقدام خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، گروه مهندسی مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) اعلام کرده است که این شرکت قرادادی با آزمایشگاه دفاع، علوم و فناوری، بخشی از وزارت دفاع بریتانیا، منعقد کرده است.

این قرارداد مربوط به توسعه یک محصول نانویی بوده که با بودجه ای به مبلغ 1٫95 میلیون پوند فرآیند توسعه آن به این شرکت اعطا شده است.

آزمایشگاه دفاع، علوم و فناوری موسوم به DSTL مسئول اطمینان از کمک علوم و فناوری نوآورانه در دفاع و امنیت بریتانیا است.

این توافق نامه به توسعه کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با گرافن برای برخی از کاربرد های مرتبط با حوزه دفاعی بوده که جزییات آن همچنان محرمانه است.

این شرکت به دلیل قابلیت های فنی خود و همچنین کیفیت گرافن تایید شده ای که دارد، برای انجام این پروژه انتخاب شده است.

این توافق نامه شامل بسته های کاری مختلفی از جمله بررسی مقالات علمی، توسعه کامپوزیت های پلیمری تقویت شده با گرافن برای سه کاربرد خاص و اثبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتی خارجی برای توسعه محصولات نانویی 1.95 میلیون پوند بودجه دریافت می کند

شرکتی خارجی برای توسعه محصولات نانویی 1.95 میلیون پوند بودجه دریافت می کند