مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-01اقتصادي

فرار از حق کمیسیون بنگاه ها با رواج معاملات زیرزمینی


دبیر اتحادیه مشاوران املاک یزد از افزایش معاملات زیرزمینی حوزه املاک و مسکن در بازه زمانی کرونا خبر داد و عمده علت آن را فرار از پرداخت حق کمیسیون به املاک دانست.

- ایسنا/یزد دبیر اتحادیه مشاوران املاک یزد از افزایش معاملات زیرزمینی حوزه املاک و مسکن در بازه زمانی کرونا خبر داد و عمده علت آن را فرار از پرداخت حق کمیسیون به املاک دانست.

حسن ذوالفقاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این که معاملات زیرزمینی املاک رواج پیدا کرده است، گفت: در این خصوص بسیاری از افراد معاملات را خارج از ضوابط و به صورت توافقی انجام می دهند که این مسئله در مجتمع های آپارتمانی بیشتر اتفاق می افتد.

وی معاملات زیرزمینی را موازی کاری با فعالیت مشاوران املاک دانست و گفت: در این خصوص، دستگاه های نظارتی و اجرایی مانند اداره اماکن را در جریان گذاشته و مکاتباتی در این رابطه انجام دادیم تا بر این مسئله نظارت داشته باشند.

وی با بیان این که روی آوردن مردم به معاملات خارج از ضوابط راهی برای فرار از پرداخت حق کمیسیون بنگاه هاست، گفت: البته استهلاک و جابجایی وسایل و اسباب کشی و دلایل متعدد دیگری منجر شده است تا افراد با این رویه به توافق برسند و صرفاً در سال اول قراردادهای خود را در بنگاه منعقد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار از حق کمیسیون بنگاه ها با رواج معاملات زیرزمینی

فرار از حق کمیسیون بنگاه ها با رواج معاملات زیرزمینی