مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 09:002020-12-01پزشكي

انواع درد می تواند نشانه ی کرونا باشد


انواع دردها نظیر سردردهای شدید و دردهای عضلانی اسکلتی مانند کمر درد و دردهای مربوط به اندام ها می تواند نشانه های ابتلای افراد به کرونا باشد.

- ایسنا/فارس یک فوق تخصص کنترل و درمان درد گفت: انواع دردها نظیر سردردهای شدید و دردهای عضلانی اسکلتی مانند کمر درد و دردهای مربوط به اندام ها می تواند نشانه های ابتلای افراد به کرونا باشد.

دکتر حبیب الله ذاکری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به شیوع دردهای عضلانی در افراد مبتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: سردرد در بسیاری از بیمارانی که به کرونا مبتلا می شوند، شایع است.

او بیان کرد: برخی افراد تصور می کنند که در ابتلا به کرونا حتما باید علائمی مانند تب ایجاد شود، در حالی که مواردی وجود دارد که تنها کمردرد داشته اند و پس از انجام تست متوجه شده اند که به کووید 19 مبتلا شده و هیچ علائم دیگری نداشته اند.

این فوق تخصص کنترل و درمان درد ادامه داد: یا به عنوان مثال؛ برخی از مبتلایان تنها علائمی که داشته اند، از دست دادن حس بویایی بوده اما تست آنها مثبت شده است.

در صورتی که ریه درگیر شود علائم تنفسی ظاهر می شود.

ذاکری گفت: همچنین برخی بیماران کرونایی در دوران نقاهت و پس از منفی شدن تست آنها ممکن است دچار دردهای اسکلتی و عضلانی زیادی مانند کمر درد، درد شانه و درد عضلانی مربوط به ستون فقرات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع درد می تواند نشانه ی کرونا باشد

انواع درد می تواند نشانه ی کرونا باشد