مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01اقتصادي

تصمیم اوپک تاثیری بر بازار نفت ایران خواهد داشت؟


اوپک و متحدانش مذاکرات درباره سیاست تولید سال 2021 را در پی اختلاف درباره میزان تولید نفت در بحبوحه تقاضای ضعیف به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند و آنطور که کارشناسان می گویند این مساله تاثیری در شرایط فعلی بازار نفت ایران ندارد.

- اوپک و متحدانش مذاکرات درباره سیاست تولید سال 2021 را در پی اختلاف درباره میزان تولید نفت در بحبوحه تقاضای ضعیف به دلیل پاندمی ویروس کرونا تا روز پنج شنبه به تعویق انداختند و آنطور که کارشناسان می گویند این مساله تاثیری در شرایط فعلی بازار نفت ایران ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوپک پلاس که شامل اعضای اوپک، روسیه و چندین تولیدکننده دیگر غیرعضو اوپک است، قرار بود نشست رسمی وزیران را روز سه شنبه برگزار کند.

این گروه در آوریل موافقت کرده بودند تولیدش را در ژانویه 2021 به میزان دو میلیون بشکه در روز معادل دو درصد از مصرف جهانی افزایش دهد اما در پی موج دوم شیوع ویروس کرونا و ضعیف شدن روند احیای تقاضا برای نفت، اوپک پلاس در حال بررسی ادامه محدودیت عرضه 7.

7 میلیون بشکه در روز در ماههای نخست سال آینده است و عربستان سعودی هم از این موضع حمایت می کند.

به گفته منابع آگاه، پس از مذاکرات غیررسمی روز یکشنبه که به نتیجه نرسید، روسیه پیشنهاد کرد اوپک پلاس افزایش تدریجی تولید از ژانویه را آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم اوپک تاثیری بر بازار نفت ایران خواهد داشت؟

تصمیم اوپک تاثیری بر بازار نفت ایران خواهد داشت؟