مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01اقتصادي

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های مربوط به تولید ابلاغ شد


دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های موضوع قانون «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی»، از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

- دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های موضوع قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی ، از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی که با عنوان طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود، در جلسه علنی روز یکشنبه 15 اردیبهشت 98 مجلس، تصویب شد و در دوم خرداد 98 به تأیید شورای نگهبان رسید و 15 خرداد سال گذشته نیز توسط رییس جمهور ابلاغ شد.

در همین زمینه، دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های موضوع قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، از سوی رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

متن این دستورالعمل به شرح زیر است: در اجرای قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 1398 مجلس شورای اسلامی که از این پس به اختصار قانون نامیده می شود و با هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های مربوط به تولید ابلاغ شد

دستورالعمل نحوه رسیدگی به پرونده های مربوط به تولید ابلاغ شد