مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-01اجتماعي

کرمانشاه فعلا از آنفلوآنزای پرندگان پاک است


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون موردی از آنفلوآنزای پرندگان در طیور وحشی کرمانشاه مشاهده نشده، از مردم خواست برای رعایت اصول بهداشتی به هیچ عنوان گوشت پرندگان وحشی را استفاده نکنند.

- ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون موردی از آنفلوآنزای پرندگان در طیور وحشی کرمانشاه مشاهده نشده، از مردم خواست برای رعایت اصول بهداشتی به هیچ عنوان گوشت پرندگان وحشی را استفاده نکنند.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پایش وضعیت پرندگان در استان به صورت هفتگی و مستمر انجام می شود، افزود: در فصولی از سال که خطر آنفلوآنزای پرندگان وجود دارد، پایش ها را نسبت به شرایط عادی چند برابر می کنیم.

وی ادامه داد: طی بررسی که از پرندگان سطح استان داشتیم و حتی بررسی تلفات مشکوک حیات وحش که نمونه ها را به دامپزشکی دادیم، خوشبختانه تاکنون هیچ موردی از آنفلوآنزای پرندگان در کرمانشاه مشاهده نشده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عدم مشاهده این بیماری ممکن است دائمی نباشد، یادآور شد: به هر حال هم اکنون در سه استان کشور مواردی از آنفلوآنزا مشاهده شده و احتمال ورود آن به سایر استان ها نیز بعید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه فعلا از آنفلوآنزای پرندگان پاک است

کرمانشاه فعلا از آنفلوآنزای پرندگان پاک است