مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-01اجتماعي

تمدید کارت شناسایی 43 هزار معلول گیلان تا تیرماه سال آینده


به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های رفت و آمد، کارت شناسایی 43 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان به صورت خودکار تا تیرماه 1400 تمدید شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های رفت و آمد، کارت شناسایی 43 هزار معلول تحت پوشش بهزیستی استان به صورت خودکار تا تیرماه 1400 تمدید شده است.

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با ایسنا، از تمدید تاریخ کارت معلولیت خبر داد و اظهار کرد: 43 هزار معلول با انواع معلولیت ها و شدت های مختلف تحت پوشش بهزیستی استان گیلان هستند.

وی با بیان اینکه براساس ماده یک قانون حمایت از حقوق معولان افراد دارای معلولیت توسط کمیسیون پزشکی سازمان بهزستی تعیین می شوند، تصریح کرد: طبق تایید این کمیسیون برای افراد معلول کارت معلولیت صادر می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های رفت و آمد، نیازی به مراجعه حضوری معلولان جهت تمدید کارت های معلولیت نیست و کارت شناسایی این قشر به صورت خودکار تا تیرماه 1400 تمدید شده است.

نحوی نژاد، با بیان اینکه تمدید کارت های معلولیت طبق بخشنامه سازمان بهزیستی کشور به همه مراجع و دستگاه های مربوطه از جمله استانداری اعلام شده است، گفت: افراد دارای کارت های متقضی نیز نیازی به تمدید کارت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید کارت شناسایی 43 هزار معلول گیلان تا تیرماه سال آینده

تمدید کارت شناسایی 43 هزار معلول گیلان تا تیرماه سال آینده