مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01اقتصادي

صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد


صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.

- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار نفتکشها و گزارشهای کشتیرانی که توسط بلومبرگ گردآوری شده است، نشان می دهد صادرات نفت ونزوئلا در نوامبر به بیش از نیم میلیون بشکه در روز صعود کرده است و تقریبا تمامی این نفت به مقصد چین صادر شده است.

تولید نفت این کشور تا 25 نوامبر به 484 هزار بشکه در روز رسید که 48 درصد کاهش سالانه داشت اما در عین حال این حقیقت را بارز می کند که ونزوئلا با وجود تحریمها و فلج شدن فعالیتهای تولیدی، همچنان نفت بیشتری نسبت به اکوادور تولید می کند.

آمریکا دوشنبه هفته جاری با متهم کردن شرکت ملی واردات و صادرات الکترونیک چین به حمایت از تلاشهای نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای تضعیف دموکراسی، تحریم هایی را علیه این شرکت وضع کرد.

با این حال قطع روابط نفتی میان چین و ونزوئلا دشوارتر از آنچه تصور می رفت، بوده است زیرا کشتیها فرستنده های خود را خاموش می کنند و با تغییر نام و هویتشان، از شناسایی شدن فرار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد

صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد