مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01اقتصادي

سهامداران عدالت برای احراز هویت در سامانه سجام ثبت نام کنند/ سهام عدالت را نفروشید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: تمام جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری سهامداران عدالت استان کرمان که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند، - ایسنا/کرمان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: تمام جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری سهامداران عدالت استان کرمان که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام انتخاب کرده اند، باید تا پایان آذرماه جاری از طریق سامانه سجام و به صورت غیرحضوری احراز هویت شوند.

حمید شیخ اسدی صبح امروز 11 آذرماه در نشست خبری اظهار کرد: سال 85 دولت تصمیم گرفت سهام 49 شرکت بزرگ و سودده خود را به مردم واگذار کند که 36 مورد از این شرکت ها در بورس بودند.

وی افزود: حدود 50 میلیون نفر در کشور سهام عدالت دارند که شامل 6 میلیون نفر مددجوی کمیته امداد و بهزیستی، 15 میلیون نفر روستاییان و عشایر، 13 و نیم میلیون نفر کارکنان دولت و بازنشستگان و 6 میلیون نفر کارگران فصلی و .

است.

شیخ اسدی گفت: در اردیبهشت ماه امسال سهام عدالت آزادسازی شد و تا 29 خردادماه از مردم خواسته شد یکی از دو روش مستقیم و غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان قریب به 2 میلیون و 950 هزار نفر سهام عدالت دارند، تصریح کرد: یک میلیون و 400 هزار نفر معادل 73 درصد از سهامداران استان روش غیرمستقیم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران عدالت برای احراز هویت در سامانه سجام ثبت نام کنند/ سهام عدالت را نفروشید

سهامداران عدالت برای احراز هویت در سامانه سجام ثبت نام کنند/ سهام عدالت را نفروشید