مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-01اقتصادي

افزایش سطح تولید پیش شرط ایجاد پایانه صادراتی گل در خراسان جنوبی


مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: افزایش سطح تولید پیش شرط ایجاد پایانه صادراتی گل رز در خراسان جنوبی است.

- عبدالرضا رضایی در گفت وگو با در این زمینه که چرا علی رغم تولید گل رز در خراسان جنوبی قیمت هر شاخه گل در استان نسبت به دیگر استان ها بالاتر است، ادامه داد: این موضوع به کیفیت بالای گل رز تولیدی در خراسان جنوبی برمی گردد.

وی گفت: بر اساس نظر کارشناسان و صاحب نظران به واسطه نور کافی، شیوه مطلوب تولید و نوع رنگ بندی گل رز تولیدی در خراسان جنوبی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که این موضوع بر قیمت تأثیر می گذارد.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه از استان های دیگر نیز گل رز وارد استان می شود، اظهار کرد: گل رز تولیدی در استان از نظر استقامت و طول ماندگاری نیز مطلوب است.

رضایی ادامه داد: گل رز خراسان جنوبی که به دیگر استان ها می رود به سایر کشورها نیز صادر می شود که بسیار ارزشمند است.

وی در این زمینه که برای افزایش صادرات گل رز خراسان جنوبی و صادرات گل از خود استان چه اقداماتی باید صورت گیرد، گفت: در وهله اول باید سطح زیر کشت گل رز در خراسان جنوبی را افزایش دهیم.

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: بعد از افزایش سطح زیر کشت گل رز و افزایش تولید می توانیم انتظار ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح تولید پیش شرط ایجاد پایانه صادراتی گل در خراسان جنوبی

افزایش سطح تولید پیش شرط ایجاد پایانه صادراتی گل در خراسان جنوبی