مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-01پزشكي

ضرر هنگفت باشگاه های ورزشی یزد


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در پی تعطیلی باشگاه های ورزشی استان یزد، این باشگاه ها به ویژه در بخش خصوصی دچار ضررهای هنگفتی شده اند.

- مسعود شریعتی در گفتگو با به نحوی فعال کنیم که مشکلی در زمینه ابتلا به وجود نیاید.

شریعتی بیان کرد: از سوی دیگر با تعطیلی باشگاه ها با معضل کم تحرکی در جامعه روبرو هستیم و در آینده شاهد پیامدهای منفی آن و بروز بیماری های مختلف جسمی و روحی خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نظارت بر رعایت پروتکل هارتوسط باشگاه ها، تدوین پروتکل های بهداشتی با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، هماهنگی با فرمانداران شهرستان ها و درخواست از وزارت ورزش و جوانان برای جابجایی گروه شغلی رشته های ورزشی از3 و 4 به گروه 1 و 2 در ستاد کرونا و گروه بندی و دسته بندی باشگاه ها بر اساس ورزش های در فضای باز و هوای آزاد، ورزش های بدون برخورد و ورزش های آبی (سرپوشیده) و پر برخورد با نظارت هیات های مربوطه و ادارات شهرستان ها و هیات پزشکی ورزشی از جمله اقدامات انجام شده در راستای تسهیل فعالیت باشگاه ها برشمرد.

وی یادآور شد: بر این اساس و در راستای بازگشایی مجدد باشگاه ها از ماه ها قبل جلسات مختلف با مسئولان استان و اعضای ستاد کرونا برگزار کردیم و متاسفانه به نتایج دلخواه نرسیدیم به همین دلیل تدوین و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر هنگفت باشگاه های ورزشی یزد

ضرر هنگفت باشگاه های ورزشی یزد