مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-01سياسي

مسوولیت؛ تراز مطلوب انجمن اسلامی است/ خود را در عرصه کار مجازی تجهیز کنید


دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه مسوولیت؛ تراز مطلوب انجمن اسلامی است گفت: مواجهه با فضای مجازی باید در قالب یک فرد فعال تأثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین تاریخی صبح امروز با حضور مجازی در مراسم افتتاحیه اردوی طلایه داران مسوولین انجمن های اسلامی استان همدان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر محسن فخری زاده اظهار کرد: مجموعه انجمن اسلامی با قدمت بیش از چهل سال جزو پرچم داران حرکت های تشکلی در سطح مدرسه است.

وی گفت: همین موضوع نسبت هم تفاوت های معناداری در مدل حرکت ها در طول چهل سال اخیر داشته و اگر شما با این تفاوت های اساسی آشنا نباشید و خودتان را درگیر این ماموریت ها نکنید، ممکن است مدل نقش آفرینی شما و کاری که می خواهید انجام دهید در تراز مجموعه انجمن اسلامی قرار نگیرد.

 دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهار کرد: نکاتی که رهبر انقلاب به انواع مختلف مطرح کرده اند، چند کلیدواژه شاخص دارد؛ اول اینکه هر انجمن اسلامی باید سنگر فکری و فرهنگی باشد .

این عبارت بسیار دقیق، فنی و متناسب با مجموعه فعالیت انجمن اسلامی است.

وی ادامه داد: خاصیت سنگر این است که اولاً خودش آنقدر مستحکم است که در مقابل هجمه هایی که اتفاق می افتد آسیبی نبیند و محل امنی برای دیگران است که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولیت؛ تراز مطلوب انجمن اسلامی است/ خود را در عرصه کار مجازی تجهیز کنید

مسوولیت؛ تراز مطلوب انجمن اسلامی است/ خود را در عرصه کار مجازی تجهیز کنید