مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-01سياسي

گلایه فراهانی از بی توجهی شهرداری به نظارت مالی شورا


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری تهران به حق نظارت مالی شورا در حین خرج و به کارگیری افراد بدون تایید شورا گلایه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ارتقاء سطح سلامت و انضباط مالی و مقابله با تخلفات مالی و محاسباتی یکی از انتظارات به حق شهروندان از شورای شهر است،گفت: انتظاری که متاسفانه در طی ادوار شورا تاکنون به آن پاسخ مناسب و در خور شانی داده نشده است و زمینه ساز بی اعتمادی شهروندان نسبت به سلامت مالی اداره شهر شده است.

وی با بیان اینکه علی رغم تصریح قانونگذار در مورد به رسمیت شناختن حق نظارت مالی شورا در حین خرج با تایید ذیحساب و قائم مقامان ذیحساب و تاکیدات مکررشورا در مصوبات تعیین و انتخاب قائم مقامان ذیحساب،ش متاسفانه شاهد بی توجهی های مکرر شهرداری هستیم، گفت:جابجایی قائم مقامان ذیحساب منتخب شورا، بدون اخذ مصوبه از واحد مورد تأیید شورا و بکارگیری این افراد در سایر واحدها مغایر مصوبه شورا است.

فراهانی ادامه داد: افرادی به صورت هم زمان در بیش از یک واحد به عنوان قائم مقام ذیحساب یا سرپرست قائم مقام ذیحساب از سوی ذیحساب شهرداری منصوب می گردند که این امر مغایر صریح ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل مصوب مجلس شورای اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فراهانی از بی توجهی شهرداری به نظارت مالی شورا

گلایه فراهانی از بی توجهی شهرداری به نظارت مالی شورا