مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01بين الملل

وزارت خارجه فلسطین خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات شد


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در واکنش به اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در ادامه یهودی سازی قدس بیانیه ای صادر کرد و خواستار اعمال فشار جامعه بین الملل بر این رژیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان از جامعه بین المللی خواست با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جلوی تعرض های مکرر این رژیم علیه مقدسات فلسطینی را که آخرین آنها تخریب پله های ورودی به قبرستان یوسفیه در قدس است، بگیرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین وفا ، در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان آمده: تعرض دشمن به قبرستان یوسفیه و تخریب پله های منتهی به مسجدالاقصی در راستای اجرای طرح های شهرک سازی صهیونیستی و تلاش برای از بین بردن هویت قدس و یهودی سازی آن است.

رام الله در ادامه اعلام کرد، دشمن صهیونیستی پیشتر نیز در ادامه عملیات یهودی سازی قدس و تحمیل واقعیت های جدید اقدام به تخریب هایی در قبرستان مأمن الله در قدس کرده است.

وزارت حارجه فلسطین تأکید کرد، سازمان های بین المللی مربوطه و در مقدمه آن یونسکو و شورای حقوق بشر باید به مسؤولیت های سیاسی، قانونی و اخلاقی خود در قبال تجاوزهای رژیم اشغالگر به مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس عمل کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه فلسطین خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات شد

وزارت خارجه فلسطین خواستار توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات شد