مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01اقتصادي

اجرای پروژه های بازآفرینی با هدف توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه های بازآفرینی با هدف ارتقاء کیفیت سطح زندگی و احداث و توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان مجید صالحی امیر گفت: پروژه های بازآفرینی با هدف ارتقا کیفیت سطح زندگی و احداث و توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان در دست اجراست.

وی بیان کرد: احداث خانه قرآن عترت در محدوده محله خضر همدان که در سال 1396 آغاز شده با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه اجرای مجموعه چند منظوره (درمانی، فرهنگی، ورزشی) حصار امام با 50 درصد پیشرفت فیزیکی که با هدف ارتقای کیفیت سطح زندگی مردم انجام می شود در دست اجراست.

وی عنوان کرد: ساماندهی حاشیه رودخانه (پارک) منوچهری با 95 درصد پیشرفت فیزیکی و احداث و راه اندازی پارک میر فتاح شهرستان ملایر نیز با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که با هدف احداث فضای تفریحی انجام می شود رو به اتمام است.

صالحی امیر افزود: پروژه احداث پارک شمس آباد شهرستان ملایر نیز با 100 درصد پیشرفت فیزیکی و با هدف احداث فضای تفریحی آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های بازآفرینی با هدف توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان

اجرای پروژه های بازآفرینی با هدف توسعه فضاهای تفریحی مردم همدان