مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01بين الملل

چراغ سبز آسمان عربستان به هواپیماهای تجاری اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی آی 24 نیوز، در پی امضای توافقنامه عادی سازی روابط با اسراییل از سوی امارات متحده عربی و بحرین، - رسانه های عبری زبان از موافقت دولت عربستان سعودی با عبور هواپیما های مسافربری رژیم صهیونیستی از حریم هوایی این کشور خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی آی 24 نیوز، در پی امضای توافقنامه عادی سازی روابط با اسراییل از سوی امارات متحده عربی و بحرین، پرواز های تجاری میان ابوظبی و تل آویو به زودی برقرار می شود.

در این میان، دولت عربستان سعودی روز دوشنبه به هواپیما های مسافربری رژیم صهیونیستی مجوز عبور از حریم هوایی خود در مسیر پرواز به امارات متحده عربی را صادر کرد.

تاکنون، هواپیما های مسافربری اسراییلی مجوز دائمی برای انجام پرواز های مستقیم بر فراز عربستان سعودی را در اختیار نداشتند و همین امر باعث تشدید رقابت های خطوط هوایی اسراییل با شرکت های هواپیمایی می شد که از این مجوز بهره مند بودند.

از این رو اوایل روز دوشنبه مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی خواستار کمک ایالات متحده برای دریافت مجوز عبور از حریم هوایی عربستان از مقامات ریاض شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز آسمان عربستان به هواپیماهای تجاری اسراییل

چراغ سبز آسمان عربستان به هواپیماهای تجاری اسراییل