مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-01اقتصادي

موج سواری شرکت های پخش بر جزر و مد بازار روغن!


روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، - ایسنا/مرکزی روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می رسید.

روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده های ایرانی، چند هفته پیش به لیست نایاب ها پیوست و کمبود و گرانی این کالای مهم خانوارهای ایرانی را نگران کرد.

در فروشگاه ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می رسید.

هفته نخست آبان ماه رییس سازمان صنعت، معدن استان مرکزی؛ سعید جعفری کرهرودی در خصوص تامین روغن به ایسنا گفته بود: با توجه به نوسانات اخیر ایجاد شده و مشکلات مربوط به حمل و نقل روغن خام و مباحث مربوط به آن که سبب احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج سواری شرکت های پخش بر جزر و مد بازار روغن!

موج سواری شرکت های پخش بر جزر و مد بازار روغن!