مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-01ورزشي

سپاهان برای سومین پیروزی متوالی و استقلال به دنبال رده دوم جدول


در روز دوم از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر 4 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین آن استقلال و پیکان در تهران به مصاف هم می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز گذشته سه بازی از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و 4 بازی از 5 بازی باقی مانده امروز برگزار می شود که طی آن نساجی از نفت مسجد سلیمان میزبانی می کند، پیکان و استقلال در تهران به مصاف هم می روند، سپاهان از سایپا پذیرایی می کند و ذوب آهن در آبادان میهمان صنعت نفت است.

نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان تیم های رده هفتم و دوازدهم جدول فاصله امتیازی زیادی با هم ندارند و اختلاف شان تنها یک امتیاز است.

نفت مسجد سلیمان که فصل گذشته هم ید طولایی در گرفتن نتیجه مساوی داشت، در این فصل هم 3 مساوی از 3 بازی دارد تا نشان دهد همچنان ترک عادت نکرده است.

در مقابل نساجی هر نوع نتیجه ای را تجربه کرده و صاحب یک پیروزی، یک مساوی و یک شکست است.

مسجد سلیمانی که با مجتبی حسینی خیلی دیر برای لیگ بیستم آماده شدند تنها یک گل زده و یک گل خورده دارند که هردوی آنها مقابل پرسپولیس بوده و قائم شهری ها با 4 گل زده و 2 گل خورده شرایط بهتری از نظر گل شماری نسبت به میهمان شان دارند.

نساجی در صورت پیروزی حتی شانس صعود به رده سوم در بهترین حالت ممکن را پیدا می کند و این باعث افزایش انگیزه آنها در این دیدار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان برای سومین پیروزی متوالی و استقلال به دنبال رده دوم جدول

سپاهان برای سومین پیروزی متوالی و استقلال به دنبال رده دوم جدول