مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-01پزشكي

تلاش جامعه ورزش همگانی کم نظیر است/ 34 درصد مردم داری تحرک هستند


نایب رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: تلاش های شبانه روزی جامعه ورزش همگانی برای کاهش کم تحرکی و آسیب های ناشی از کرونا در کشور کم نظیر است و نباید این تلاش ها نادیده گرفته شود.

- رضا شجیع در گفتگو با در ایران نشان که از طریق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی منتشر شده نشان می دهد که 75 درصد مردم به نحوی دارای تحرک هستند که البته فعالیت بدنی 41 درصد آنها ناکافی ارزیابی می شود.

از این رو بر اساس پیمایش مذکور، 34 درصد ایرانیان در دوران کرونا هم ورزش می کنند.

رییس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رویکردهای جدید فدراسیون ورزش های همگانی مبنی بر تمرکز بر بازاریابی اجتماعی و تغییر رفتار کم تحرک اقشار و گروه های مختلف اجتماعی اظهار داشت: فدراسیون ورزش های همگانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان، خود را در خط مقدم مقابله با کم تحرکی می داند و امیدوار است سیاست سایر دستگاه های اجرایی بویژه وزارت بهداشت به سمت پیشگیری و هم افزای حرکت کند تا زمینه برای بهبود موثرتر شاخص های سلامت عمومی و کاهش نرخ بیماری های غیرواگیر فراهم شود.

شجیع در ادامه با اشاره به تدوین سند ملی فعالیت بدنی، این سند را اقدامی جدی در موضوع تقسیم کار ملی در حوزه فعالیت بدنی ارزیابی کرد و افزود: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش های همگانی امروزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جامعه ورزش همگانی کم نظیر است/ 34 درصد مردم داری تحرک هستند

تلاش جامعه ورزش همگانی کم نظیر است/ 34 درصد مردم داری تحرک هستند