مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 04:552020-12-01پزشكي

مازندران کماکان روی خط قرمز کرونا/ بستری شدن 869 کرونایی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی نهمین ماه از شیوع ویروس کرونا بود که شاهد اوج گیری ویروس کرونا در استان مازندران بودیم که طی این مدت همچنان شاهد تاخت و تاز ویروس کرونا در استان هستیم.

طی دو روز گذشته آمار موارد ابتلا در استان دو رقمی شده بود اما طی شبانه روز گذشته شاهد دوبرابر شدن مبتلایان ویروس در استان مازندران بودیم که این روند همچنان تداوم دارد.

تکرار روزهای قرمز کرونایی و در کنار آن حضور برخی در دورهمی ها این استان را در وضعیت نگران کننده ای قرار خواهد دارد که لازم است مردم هشدارها را جدی بگیرند.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این باره اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 128 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد 100 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 696 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 146 بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران کماکان روی خط قرمز کرونا/ بستری شدن 869 کرونایی در مازندران

مازندران کماکان روی خط قرمز کرونا/ بستری شدن 869 کرونایی در مازندران