مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 03:552020-12-01بين الملل

موافقت عربستان با عبور هواپیماهای اسراییلی از حریمش


عربستان در ادامه تلاش به منظور هموار کردن مسیر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیسی، با عبور هواپیماهای این رژیم از حریم هوایی خود به مقصد امارات و بحرین موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رسانه های خبری گزارش دادند که عربستان موافقت خود را برای عبور هواپیماهای تجاری اسراییلی از حریم هوایی این کشور به مقصد امارات و بحرین اعلام کرده است.

یک مقام بلند پایه دولت ترامپ گفت که این موافقت روز دوشنبه در ریاض در پی مذاکرات جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با مقام های سعودی به دست آمد.

تارنمای اسراییلی I24 NEWS نیز به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرد که مشکل مجوز پرواز شرکت های هواپیمایی اسراییلی بر فراز عربستان به مقصد امارات و بحرین، پس از مذاکرات جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد ترامپ و آوی برکویتز فرستاده آمریکا به خاورمیانه با مقام های سعودی حل شد.

امروز (سه شنبه) ساعت 10 صبح به وقت بیت المقدس، یک فروند هواپیمای شرکت اسراییلی یسرایر فلسطین اشغالی را به مقصد امارات ترک خواهد کرد.

عربستان سعودی پیشتر و همزمان با اولین سفر هیات آمریکایی- صهیونیستی از تل آویو به ابوظبی اجازه عبور هواپیمای حامل این هیات را از فراز آسمان خود صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت عربستان با عبور هواپیماهای اسراییلی از حریمش

موافقت عربستان با عبور هواپیماهای اسراییلی از حریمش