مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 03:452020-12-01اقتصادي

اتمام فاز یک خط A مترو اولویت شورای شهر قم است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم از اتمام فاز یک خط A مترو قم به عنوان یکی از اولویت های اعضای دوره پنجم این شورا نام برد.

- مجید اخوان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری در بحث بودجه، منابع و درآمدهای شهرداری و با توجه به شرایط اقتصادی موجود با مشکل مواجه است بیان کرد: میزان تورم سبب افزایش شدید قیمت اجرای پروژه های عمرانی نسبت به پیش بینی های سال گذشته شده است.

وی اظهار کرد: به هر حال قیمت و ارزش همه یا بیشتر مصالح و مواد اولیه بیش از دو تا سه برابر شده و از این رو اجرای پروژه های مختلف با دردسرهای جدیدی رو به روست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: بنابراین اولویت دوره پنجم شورای اسلامی شهر بر این است که پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد، اگرچه رویکرد این شورا پیش از افزایش قیمت ها و در تدوین بودجه سال 99 هم بر همین اساس بود، اگرچه به نظر می رسد در شرایط فعلی به اصلاحیه بودجه هم نیاز است.

اخوان ادامه داد: تکمیل پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو شهری و دو سطحه شدن میدان امام حسین (ع) و اتصال آن از طریق سواران و بنی فضل به بلوار امام علی (ع) در حوزه توسعه و تعریض، از جمله این اولویت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز یک خط A مترو اولویت شورای شهر قم است

اتمام فاز یک خط A مترو اولویت شورای شهر قم است