مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 03:052020-11-30بين الملل

مشاور ویژه ترامپ در کارگروه مقابله با کرونا استعفا داد


مشاور ویژه رییس جمهور آمریکا در کارگروه مقابله با کرونا پس از ماهها جدال و اختلاف نظر با سایر اعضای این کارگروه روز دوشنبه از مقام خود استعفا داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپس از چهار ماه فعالیت پرحاشیه و جدال آمیز با سایر اعضای این کارگروه از مقام خود استعفا داد.

شبکه فاکس نیوز به عنوان نخستین مرجع انتشار این خبر گزارش داد که اسکات اطلس در نامه ای خطاب به ترامپ به تاریخ یکم دسامبر 2020 نوشت: من در حال نوشتن استعفای خود از سمت مشاور ویژه رییس جمهور ایالات متحده هستم .

اطلس که یک دکتر متخصص رادیولوژیست است، در ماه میلادی جاری در یک پیام توییتری به خاطر انجام مصاحبه با شبکه تلویزیونی راشا تودی عذرخواهی کرد و گفت که از قرار داشتن این شبکه در فهرست عوامل خارجی ثبت شده در ایالات متحده اطلاعی نداشته است.

از سوی دیگر، آنتونی فائوچی کارشناس برجسته بیماری های عفونی در آمریکا و رییس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها به همراه شماری دیگر از کارشناسان حوزه سلامت عمومی از اسکات اطلس به دلیل ارائه اطلاعات گمراه کننده و غلط در خصوص این بیماری همه گیر انتقاد می کنند.

گفتنی است که اسکات اطلس بارها استفاده از ماسک را کم اهمیت جلوه داد و در ماه میلادی جاری اعلام کرد که قرنطینه در متوقف ساختن شیوع این ویروس یک .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ویژه ترامپ در کارگروه مقابله با کرونا استعفا داد

مشاور ویژه ترامپ در کارگروه مقابله با کرونا استعفا داد