مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 02:252020-11-30بين الملل

اقدام خصمانه دولت اسلوونی علیه حزب الله لبنان


دولت اسلوونی بامداد روز سه شنبه در اقدامی خصمانه حزب الله لبنان را در زمره «سازمانهای تروریستی» قرار داد! - دولت اسلوونی بامداد روز سه شنبه در اقدامی خصمانه حزب الله لبنان را در زمره سازمانهای تروریستی قرار داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی 24 نیوز، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که دولت اسلوونی حزب الله لبنان را در زمره سازمانهای تروریستی قرار داده است! در ادامه این بیانیه، گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از دولت اسلوونی برای این تصمیم خود قدردانی کرد.

اشکنازی در ادامه ادعاهای پوچ خود افزود که حزب الله یک سازمان تروریستی است که باعث آسیب رسانی به شهروندان لبنانی شده است .

وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس همچنین مدعی شد که دولت اسلوونی با این اقدام خود به صراحت اعلام کرده که حزب الله نماینده تمام ویژگیهای یک سازمان تخصص یافته در جرائم سازمان یافته است که به دلیل فعالیتهای تروریستی در سطح جهانی عامل تهدید صلح و امنیت بین المللی است .

اشکنازی در ادامه یاداور شد که اسلوونی با این تصمیم به کشورهای اتریش، آلمان، جمهوری چک و سوییس پیوست؛ کشورهایی که اخیراً دست به اقدام مشابهی زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خصمانه دولت اسلوونی علیه حزب الله لبنان

اقدام خصمانه دولت اسلوونی علیه حزب الله لبنان