مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 02:252020-11-30پزشكي

کاشان برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه اول این دانشگاه در رتبه بندی آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور (طرح راد) در بین دانشگاه های همطراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، سید علیرضا مروجی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در این رتبه بندی وضعیت  دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در پنج حیطه توسعه آموزش، حاکمیتی، مدیریت آموزش، توسعه کیفی آموزش و حرکت در راستای برنامه­ های کلان علمی کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: در این طرح، فعالیت های آموزشی دانشگاه در بازه زمانی از مهر 95 تا شهریور 98 مورد ارزیابی گرفت و دانشگاه در حیطه های فوق رتبه اول را در بین دانشگاه های علوم پزشکی هم طراز (غیر مرکز استان) به خود اختصاص داد.

وی شناسایی نقاط ضعف و تلاش منسجم و هماهنگ با ستاد وزارت و دانشگاه ها برای رفع موانع و مشکلات، هدایت دانشگاه ها به سمت اهداف کلان بخش آموزش عالی کشور و حرکت به سوی دستیابی به اهداف نقشه جامع علمی کشور و افزایش روحیه همکاری در فضایی سالم و رقابتی برای سرعت بخشیدن به بالندگی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در بخش آموزش را از اهداف این رتبه بندی عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور

کاشان برترین دانشگاه علوم پزشکی کشور